Welcome, Guest.

* Чат

Refresh History
  • Геш: ЧРД на Хасковеца!
    Май 16, 2017, 03:15:06 pm
  • Docenta: За много години колеги. Успешен и хубав сезон.
    Януари 23, 2017, 08:47:11 am
  • Геш: ЧНГ! Много здраве и повече сбирки!
    Януари 03, 2017, 04:09:13 pm
  • Геш: ЧРД Тишо! Много здраве и успехи!
    Април 11, 2016, 10:23:16 am
  • Tihomir: За много години на всички :)
    Януари 03, 2016, 09:05:26 am
  • Геш: Весела Коледа! Наздраве!
    Декември 28, 2015, 01:06:19 pm
  • Геш: Някой дали му се ходи на Божур фест в Горна Оряховица?
    Април 30, 2015, 03:42:38 pm
  • Геш: Дони, ЧРД! Много здраве , кинти и мадами! Наздраве!
    Март 04, 2015, 04:52:57 pm
  • Геш: ЧНГ на всички!
    Януари 07, 2015, 02:15:23 pm
  • Tihomir: Аз затова съм приготвил лодката
    Юли 08, 2014, 04:22:18 pm
  • Геш: Баси дъждовете, немога да си изхарча резервоара от зимата още
    Юни 25, 2014, 11:32:27 am
  • White_Angel: Ботуши кара
    Юни 04, 2014, 02:37:02 pm
  • Tihomir: Стараем се :)
    Май 28, 2014, 05:31:56 pm
  • PeterPan: айде, приятно каране  8)
    Май 28, 2014, 02:57:37 pm
  • PeterPan: малеее, много се е разрастнал сайта бе - не че съм се логвал скоро и аз...
    Май 28, 2014, 02:57:15 pm
  • Tihomir: :)
    Май 26, 2014, 11:55:14 am
  • Tihomir: Мерси много Гешче ;)
    Април 11, 2014, 09:56:47 am
  • Геш: ЧРД на Тишо! Много здраве и да те слушат жените в къщи :) Наздраве!
    Април 11, 2014, 09:32:12 am
  • Tihomir: Миро, да вземем да си купим по един скейт :)
    Януари 21, 2014, 09:40:05 am
  • Tzero: за зимните гуми- незнам,борда ми ръждяса...мъка
    Януари 20, 2014, 09:50:51 pm

Автор Тема: YAMAHA XV 1700PC Road Star Warrior  (Прочетена 5007 пъти)

Неактивен Tzero

  • Чопърист
  • ****
  • Публикации: 315
    • Профил
YAMAHA XV 1700PC Road Star Warrior
« -: Август 31, 2009, 07:05:40 pm »
  • Publish
  • YAMAHA XV 1700PC Road Star Warrior


    Технически характеристики:

    Двигател

    Тип : 2 цилиндъра, OHV, 8 клапана
    4-тактов, с въздушно охлаждане
    Обем 1670 куб.см.
    Диаметър на цилиндъра и ход на буталото 97 х 113 mm
    Мощност 84 к.с. при 4400 об. / мин
                     135,0 Нм въртящ момент при 3750 об. / мин
    Стартер- електрически.
    Предаване
    Тип на главното предаване -ремък
    Предаване 5-степенна скоростна кутия
    Шаси
    Окачване отпред / отзад
    телескопична вилка / Swingarm
    Спирачки предна / задна     
    2-диск / диск
    Колела 120 / 70 ZR18
                  200 / 50 ZR17
     
    Размери
    Дължина / Ширина / Височина       2385 / 955 / 1120 mm
    Междуосие 1665 мм
    Височина на сядане  714 mm
    Сухо тегло 278 кг
    Обем на резервоара 15 литра

    Динамични характеристики и ефективност

    Максимална скорост, km / h
    Ускорение от място
    до 100 km / h
    Разход на гориво, л/100 км



    Насладата на круизъра трябва да бъде във всеки детайл, от момента, когато го приближите. Стилен ключ е поставен за запалването ... Удобно разположен, не го търсим някъде под седлото, той е на удобно място. За да запалите  просто докосвате стартовия бутон. Изглежда, че компактния електрически стартер не може да превърти огромния колянов вал, свързан с почти 100-мм бутала, но тук влиза в работа декомпресора. Леко изръмжаване и мотора се “взривява”. И първото разочарование. Гигантският  шумозаглушител с диаметър от 16 cm скрива голяма част от очарованието на звука,на който е способен солидния работен обем. Шест болта под шестоъгълника в края на заглушителя ясно намекват за лекотата на по-нататъшното модернизиране, но интригата остава за бъдещите собственици ...

    Краката – напред, сядаме удобно. Мек съединител, хидравлични марйучи, точни и почти безшумнни скорости - във всеки детайл се вижда, че мотора е не само модерен и японски, но също така и добронамерен. Погледът към арматурното табло, уви, не радва окото. Ако скоростомера се разчита относително прилично, разбирането  на показанията  на тахометъра на LCD дисплея, е просто невъзможно, дори и ако изрично се вгледате внимателно. Да, и корпусът на този дисплей е непонятен. Декориран е в стила на мотоциклета, но окото по някаква причина не се радва. Затова пък радват други по-важни неща. Динамиката на ускорението, например. Мотоциклетът отстъпва по този параметър на  V-Rod и VTX1800. Но да разбере тази секунда разлика е само по силите на най-запалените байкъри. На мен ми се стори, че в този режим от 100 до 140 км / час, мотоциклета дори ще отвее VTX,  който успях да покарам  тези дни. Уви, прозаично цифрите говорят друго, но по-важното е - Впечатлението! А фактът, че мотоциклетът ускорява  много по-добре от конкуренцията, за мен, например, е в пъти по-важен. Не напразно рамата е изработена от алуминиева сплав. Разбира се, ширината на задната гума от 200 мм не способства за доброто поведение в завоите . Но комбинацията от широките гуми, ниско седло, дългата база и твърдото шаси прави управлението на мотоциклета удоволствие. Чувстваш как се накланя мотоциклета при всеки допълнителен ъгъл на завъртане. Отстрани изглежда ,че не е много наклонен, а  аха да започне да търка степенките.... И защо, да речем, да се овладяват тънкостите на спортното каране на мотори, когато толкова лесно можеш да одраскаш асфалта със степенките при доста прилична скорост, и то без страх от загуба на сцепление на гумите с асфалта? ..

    В града карането  на мотоциклета не води до усложнения или неприятни емоции. Мекото окачване и доста дългата първа предавка прави Ямахата годна да маневрира в трафика. Може би краката са твърде изнесени напред, и не ти се ще да ги махаш често от степенките , за да се подпреш. Возейки се в продължение на няколко часа по пътищата из града, аз не почувствах такава умора , каквато имаше по аналогина дистанция с VTX. Причината - по-малкото тегло – Ямахата е по-лека от Хонда с цели 45 килограма! Физика, и нищо не може да се направи с това. Изненада ме и това, че в сравнение с V-Rod,  Warrior изглежда по-лек. Отделно, бях сигурен в това, до момента, когато след приключването на теста погледнах в  в каталога: V-rod е по-лек с пет килограма ! Очевидно, в случая важно е разпределението на масата: при Ямахата масата е концентрирана  в центъра. Второстепенните пътища ми разкрриха още един минус на мотоциклета: задното окачване отстъпва на предното. Колкото удобно работят по неравностите телескопите от R1, толкова е пасивна задницата. Той няма никакви устойчивост на потъване - задниицата започва «да бяга», а  при повече лягане в завой се появява слабо “подскачане”. Не му помага и  амортисьор - ако демпферната пружина за поемане на неравностите е достатъчна, то след това разтягането е до краен предел. Резултатът е прост, като въздушно охлаждане - на неравна настилка мотоциклета не се държи добре. Но преди да влезете в завоя е по-добре да погледнете, за да видите дали има големи неравности. ...

    Но обратно към пътя. Избирам такъв път, че да се насладя на скоростта. На максималната скорост. Някои апологети на американския стил ще възразят- да се кара бързо е ненужно. Ние , ти и аз не мислим така, нали? В противен случай, какъв е смисъла от спортната екипировка? Спомням си за теста на VTX специално в магазина се въоръжих с  дънки и яке - тогава нямах опита да карам круизъри със скорост по-бързо от 200 км / ч - и съжалявах. Сега всичко е изчислено за среща със скоростта. 170, 180 ... 190 мотоциклета набира неохотно. А 200? Уви, това Warrior не го може. Стойката е балансирана, и нямам чувството, че главата ми е на път да се скъса. Мисля, че не зле  да се оборудва мотоциклета с неголяма слюда от оригиналния каталог.... Разбира се, след ускоряването е редно да подгреем и  спирачките - серия от рязко намаляване на скоростта от скорост от 150 км / ч тук ще помогне. Уви, тук ме чака  разочарование. Със спирачките всичко е наред. А на ниска скорост, те биха могли да бъдат и по-меки - предното колело има тенденция за ранно блокиране. Така че за подсилените спирачни маркучи собствениците на Warrior е по-добре да не мислят.  Като покараш Warrior за два дни, може и да се правят някои заключения. Пред нас е балансиран, удобен мотоциклет, способен да донесе удоволствие не само за любителите на спокойно шофиране, но и на водачите, които са свикнали на по-екстремно каране. Неговата ленност при преодоляването на S-образни завои , напълно се компенсира от  чувството за тотален контрол, напълно непривично за такива машини. Уверено ускорение, надеждно спиране. Всъщност Warrior отваря нова страница в развитието на «американците» от Ямаха, след поколенията на Virago и Drag Star . Ще стане ли родоначалник на трето поколение, времето ще покаже...


    http://vaxawarez.info/new_yamahaxt1700_2005.htm
    « Последна редакция: Септември 03, 2009, 05:05:28 pm от Fats »
    ISRA #30526

     


    Facebook Comments